sobota, 1 września 2018

Scor-Pal More than One Score Challenge #52 September Clean and Simple

Witajcie!
Przed nami wrzesień i kolejne wyzwanie na blogu Scor-Pal More than One Score Challenge #52 September Clean and Simple.
Tym razem przygotowałam prościutki albumik ze skrytkami. Mierzy on prawie 15x15cm, umieścić w nim można zdjęcia o wymiarze 9x13cm.

Hello! September is coming... I would like to welcome you to the next challenge on the blog Scor-Pal More than One Score Challenge #52 September Clean and Simple.
This time I've prepared simple and easy minialbum. It measures almost 15x15cm, you can put in it 9x13cm images.
Zajrzyjcie do mnie ponownie w połowie miesiąca. Do tego czasu przygotuję krótki tutorial.

Take a look here in the middle of the month. I will prepare a brief tutorial.
Użyłam następujących produktów:
Tablica do bigowania - Scor-Pal
Medium klejące - Scor-Tape
Papier scrapowy - Lemoncraft Dom róż

Products I've used:
Scoring board - Scor-Pal
Adhesive - Scor-Tape
Scrap paper - Lemoncraft House of Roses

Brak komentarzy:

Popularne posty